Fredag!

Inte bloggat på ett tag, men vad har jag gjort? jobbar och fixat gamla huset för säljning=) ... även varit på första stranddagen med chrille haha så nice:D lovely...

Men idag har jag städat min garderob, wi.. haha kom inte mycket till att slänga, två tröjor haha ... usch ja den är proppad... Sen har jag gymmat=) nu ska jag snart till Lotta och passa skitungarna <3!.. Sen blir det kanske bowling? med sarah och ollie,

Nej men lite bilder  på hur man ser ut idag, ganska vanlig, men roligare med bilder i inlägg!

KISSES

Tight vit tröja från GinaT
Mina älskade Miss Sixty jeans
Mörkgrå kofta från Vera moda
och min innebrännare, grr



Kommentarer
Anonym

skabb

2010-06-26 @ 16:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0