sorry

skitkass på att uppdatera, och nu när många läser? illa;).

har helt enkelt inte haft tid i helgen, hittat på en massa=)

Studenten i fredags, sjukt skoj :D hehe...
Sen lördags träffade jag CALLE<3 hemma hos min chrille <3... hehe:D så härligt, ida, kjell och några andra var med där, trevligt, nattbad och sånt galet:P haha...

 Söndag blev det slappemys heela dagen=) wi...

Måndag, idag då... har jag bara varit hemma och sovit lite på soffan till Peter Pan <3.. mums haha _=) jag och fia såg alltid den förr haha...

Sen nu är jag på jobb=) helt ok, stått här och nördat sen 4;) haha.....

Ska hem om en timme eller två... haha heeelt ok !
Blir till syrrans nya lägenhet halv tio och städa ioch så för imorgon ska allt in:D

 nej chaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0