-

Orkad verkligen inte skriva något igår, har lite så"vill inte skriva något alls"-dagar nu känner jag...


Igår så var jag i skolan som sagt och fikade med micha.. sen? mitt minne som är så långt så vet jag inte, jag lagade mat med mamma i alla fall...

ajja
h
Idag är jag på salongen, passar på att sitta här nu på lunchen medans Göran är hos tandläkaren? bra vetande....

Slutar vid 1700 någongång för han behöver åka då så de e niiice... sen blir det hem snabbt, byta om och äta något? sen blir det in här till stan igen för att titta innebandy och spendera tid med sofia <3, finally!!
skulle sett bio men får bli en annan dag ! Sen blir det hem och städa mitt rum och sova!! tröttiis....

Nu ska jag fortsätta glo runder på fb, wihuw...


hejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0