jag vill att du skaaa....

komma om och om och om och om och om igeeeen, jappjapp! aaaaaah, dunkar mig gul och blå

detta dunkar i högtalarna hos michis! haha Frida-Dunka mig gul och blå, uuunderbart! haha

Jag åkte i alla fall till micha vid fem, gick till hennes salong.. sen gick vi till Mezo, åt god pasta med kyckling och micha åt bakad potatis, ytterst gott!  Sen varm oboy, skitsnack, mysigt!

Sen tog vi oss hitåt och rakt i sängs med vars en dator (storbloggare) vid 20 tiden? ..

Imorgon blir det skola mellan 08.15-16.00, usch och är fortf sjuk? sen sola med babe, sen dirren till match .. ILLA!

Fortsätta sjunga? japp !
Hej micha, du läser nog detta snart.. hämta dricka :) love you
lhmi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0