sunnyyy

Sol ute, and i love it...

sitter här och snöörvlar, förkyyyld som fan nu och fortf ont i halsen...

men måste ge cred till mig och sarah, 0800 i morse, lika underbart väder = på med joggingskorna och ut och gå med stavarna=) hihi, mysigt att gå med kepsen och känna värmen i nacken, just love it..

Nu sitter jag och dricker tee, funderar på att äta något,sägs att det ska vara bra, men orkar inte, får fika med syster sen, men man vågar ju inte väcka henne direkt... haha.

Ikväll ska jag dra till min micha och mysa! vi ska till Haket och sen hem till henne, behöver det känner jag ... jag älskar dig för du finns där när jag behöver dig, du är min andra halva, dina problem är mina problem, mina problem är dina, & jag är glad du hjälper mig med dem <3... du är allt!
mm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0