Fredag!

LOVE FREDAGAR!

 blev skola, volleybollturnering! vann så klart ;) sen att jag råkade skrika HÅLL KÄFTEN DIN FULE JÄVEL för att han höll på som fan mot oss så fick jag hela albanlandet mot mig ;) ahha illa, men skoj ! hhah ....
 vi vann i alla fall, skoj som fan ;D slängt oss och haft oss haha !


Sen bölev det hem, somna, sen ringer pudde och säger: " Madde, är du klar om tio min?" jag bara yrvaken: " vad fan snackar du om"  P:" om tio min står du ute för då drar vi till dk".. åååh.. haha å blev en tripp till dk med Pudde&Calle ;D ahha galna !

Dem kommer hit snart med så ska vi göra tacos och såå.. nice!

SÅ JÄVLA SUGEN PÅ GREEN DAY <3, vuill med se dem ,åååååh. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0