HVFR2!

Skola idag, dock bara lunchen och svenska ;) mer orka jag inte! passade turbo och var hos frida höhö..

Man måste älska vår klass, eller halva våran klass i alla fall ;)..

Vi säger hästens personnr när vi går på krogen, för det har Kalle lärt oss! Sen spelar vi pappersfotboll på svenskalektionen ;  G's mot Geeks , vilket vill säga Jag&Haris mot Jossi&Lotta.. haha

Underbart kul med er alltid.. &Grattis Aldiana till körkortet, vet inte om hela klassen vet det=)? men så e de,, hon kan ha nämnt det idag? =) ahha !


Haris äger jossi, men vad händer där? ----->
är det fasthållning eller? Lotten kramar mig till döds, iofs gillar jag det lite, meen dommarn?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0