Lördag

Igår blev det som sagt dk och sen chill., puh ! haha ..



Idag så vaknade jag vid halv 10 kände mig helt yr , nästan bakis, kände mig riktigt kass ville bara sitta ner.... tog en dusch men det hjälpte inte, så fick hoppa DK idag. Skulle egentligen dit idag igen med Oskar,Erson,Emil och Tanja , bada och så på ersons jobb=) MYSIGT, men nej.. kände att jag kaninte åka båt idag, hade spyyyttt....
Så fick bli en snabb runda till väla, handlade en väska och en tunika som jag ska ha ikväll , bahnhof utepremiär ikväll ju så !




Tunika 149 ?  och väska 129, billigt, men snyggt! Tröjan ser tråkig ut men snygg på !
Till det ska jag ha lacktights och höga skor och fett med ringar:D hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0