Party.

Gårdagen blev suuuper=) haha ..

skolan helt ok liksom chillade bara, sen drog jag och mötte upp joanna, gick till Waynes och fikade <3 mums på dig och kladdkakan och allt snack i love it !!
 Sen gick jag till jobbn, jobbade 16-2040 typ usch ahah karolina fick vänta ett tag:Phaha ... (A)

Sen gick jag och Ka'lina och åt, sen promenerade vi upp mot mirre och festade till det lite, jag var rätt trött med alltså när det väl drar igång kan jag inte hålla mig, så sjääälvklart blev det uutgång?! =) med boysen, karolina åkte hem... men ååååh, så skoj man kan ha med er killar, ni är underbara !!! :D
 Sen massa klabb och sen snodde jag och haris sofforna hos Yasmin haha ! ;p gaaalet bra haris var på de =)

:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0