boysboysboys...

ååh... tjejer vill bara inte höra vissa grejer, killar kan aldrig säga rätt?  ...
Frågar vi " ska vi ses" " ska jag stanna här över natten" eller liknande,
vill vi inte höra "det kan du, om du vill" eller "bestäm själv"
öh? va? vem fan vill höra det?
ja klart jag kan stanna om jag vill? jag är tjej, jag kan allt bara jag vill "and you can't stop us ;)"
men i dem lägena vill man inte höra sånt..
lägg till något gulligt för tusan..
inte "det kan du , om du vill" -> " Det får du gärna , om du också vill" eller något..
dääh..... hahah


vilket random inlägg? seriös? Njäe kanske inte, men lite så störigt kan det vara,
oj vilket i-landsproblem va :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0