..

Just a small town girl...

tankarna flyger runder, hrm..



i aalla faaall... har varit med jasse och nina hela dagen, blev film och så nu ikväll med dem och Frida =) mysigt !! ute i Ninas och Chrilles hus, myspys! nu är jag hemma, ska dra mig en runda till hbg? haha, att man orkar, men köra bil + musik får mig att koppla av och sluta tänka, och de e såå skönt ibland.. imorgon ska jag till salongen, och jag är överlycklig att jag jobbar där=) har alltid skoj där, dagarna bara flyger förbi med dem =)


jättemegamysklädd.. haha i dont care, vissa dagar blir det bara så =) hihi...

Nej nu ska jag köra.. när jag kommer hem ska jag nog smöööörja in mig i BUS, köpte Åhlens egna idag, hört att den ska vara jättebra=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0