..

skulle skriva en fin text här om laget jag lirar match med om helgerna, som jag för första gången tränade med idag;) meeen, jag e sämst på att fixa det här med bilder? att dem e för stora och sånt, jävla cp.... så inte kul utan den bilden!
CHECK på er i alla fall brudar!

PH nu i alla fall !
Snyggast i huset, helt klart! jag ÄLSKAR Julia!(fast nu åkte hon ut? CPUNGE johannesfitta, som jag inte har ork att lägga in bild på för han e så ful! och ja, ni fattar att jag vill ha ut han va? och alexandra som tror att hon e något)
JP, tillbaka med honom!! så det blir lite drama!!!
Lin, ful, jobbig---- uuut!
Leeooo kooom till mamma, så att säga.. GRR
"hayhay"- det hatar jag! men jag diggar Lina, synd hon åkte ut bara, och synd hon gråter allllltttiiid?=!?!


Melissa får heller ingen bild.. ( usch vad jag har hat mot folk nu? haha) men hallå? Melissa?? alla hatar väl melissa? ööörk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0