hahaha ....

ojojoj jag förstår mig inte på vad det är med vissa folk?
en är svartsjuk för jag klipper en kille & pratar med honom ( hrm, det KAN vara så att det är mitt jobb)
en annan försöker stänga ute mig från nattklubbar och när jag närmar mig kallar man dit vakter och jag kommer in vad gör hon.. hon börjar gråta och går hem?! alltså jag tror jag dööör av garv, fick reda på det idag! haahah trodde jag skulle dö av garv när jag fick smset!! hahahahaa snäääälla...

vill inte ha detta som ett "hån-skriv" men jag tror jag dör lite inombords av garv?! kom igeeen, väx upp för tusan, tror hon äger stället hahaha... kan inte sluta skratta.


Kommentarer
Krister

Hej kollade in lite träningsbloggar.Hittade en som kanske är eller var din.Har du styrketränat förut?

2010-11-28 @ 22:19:08
Madde

Har styrketränat innan ja men verkligen inte bloggat om det så det är nog inte min =)

2010-11-28 @ 23:58:03
URL: http://madelenewickman.blogg.se/
Krister

okej då vet jag.

2010-11-30 @ 18:32:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0