lördag.

och det är helg igen, men känns inte som vila för det, och inte fest heller? WHAT!? ahah ... första vita helgen sen sommarlovet började! :D ahah .. shiiit;)

Men här har inte hänt mycket? jag måste börja hänga vid datorn mer;) NOT..

I alla fall, e ni nyfikna på vad som hänt eller? ( inte för jag bryr mig, skriver ju ändå)

Torsdag  blev det som jag skrev, skola och sen jobb på det, gick fett bra=) Tanja var också med! duuuktig tjej:D<3.. sen blev det hem och myyysa till film på det! i love it..

Fredag blev det upp och hoppa vid 8... mot salongen 9-18.. massa färgningar och så men ja det gick, var dock helt sluut... men sen blev det hem fooort som fan ( fick dra lite tidigare,) samling på Erikslund 1815 ! sen mot match !.. Vinst med 1-3 :).. sen hemåt och sen donken ;) Sen till min syster som hade fest och sen in till ma boo...

(hahah jaa, de e då jag där i mitten ja, efter matchen.. dålig bild jävla iphones haa? ;) ahah )

Lördag, vilket är idag, blev man väckt fucking 0930, skulle kunna sova hela dagen, men vet ni vad jag gjort i fyra timmar nu? jodå, jag har stääädat, jag e helt sluuut haha .. shiiit.. Blir i alla fall en dusch om någon timme, ligger i sängen och vilar nu, sen blir det käk och så sen kanske ut? (nej, vit helg )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0