Onsdag.

"Godmorgon" ... hrm... mamma ringer 0700 och sägeR: eee gåå in till jasse och se så hon e vaken, hon svarar ej...   jajo men skjut mig! ville nog inte sova vidare eller såå...usch, så e jävligt trött just nu !
Sitter och har svenska nu, och jag lyssnar, antecknar och fattar precis allt, preciiis som vanligt!!

Haha ajja.. igår i alla fall : Skola . dans ett bra tag ! jävligt skönt (men känns i nacken idag, ajaj!) och sen hem och byta om och lite så, sen mot gymmet och träna rumpa/ben och DET känns vill jag lova.. shit pommes..
sen blev det en sköööön dusch på det! och sen bara mys all night och sussa...


IDAG E JAG TRÖTTIS! men ska nog fan till gymmet ändå tänkte jag=) det var riiiktigt skönt att vara där igår!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0