Söndag.

Ojoj här vart det tomt!

Fredag: Jobba på salongen 9-18, hem och mysa med min Hedda <3, åka och titta innebandy och sen myyskväll på det!

Lördag: Mysa lite mer med Hedda, åka på match ( blev 1-1), hem och slappa på soffan någon timme, fixa oss och sen dra till Tanja och Mye och föra lite drack dock ej, sen Bahnhof och sen hemåt vid 5... iiinte så skoj när man mådde som man gjorde.

Söndag: stääädat! inget skoj de heller när huvudverken iiiiinte släpper.. it sucks! Så blir bara myyys hemma idag eller hos en polare med en härlig film, aaa det blir det nog=)!!

1a advent också ju =) ybermys ! och det snöar, fint somsagt, kallt ÖÖ!!! haha men jag e nöjd, jag har min fina choklad- kalender!! :)


Hello kitty, sööööt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0