Söndag.

ojoj, här har det varit tyst ett antal dagar? har inte riktigt haft tid till detta faktiskt...

i alla fall, så i fredags var jag på salongen hela dagen,sen hem och fixa mig och sen hem till Jasse.O med jossie och ibbe drack och så, sen utgång på det! sen hem dirr efter tivvan...

Lördags så var jag hemma, sen så stack jag och sarah och tittade innebandy, sen hem till henne fixade käk,drack goda drinkar och senare mot Bahnhof, som hade sick med folk? dock fel folk ahha tråååkigt. hem till sarah igen, 0400 hämtade jasse mig, hem till henne och sjunga disneylåtar med henne, andy och oskar? hahaha jajaja!!
Sen sussa på det=) tyypå halv sju? haah


Idag: chillat och tittar hif (åååh... cp, hata mff dem e inte värda guld)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0