Tisdag.

Godmorgon gott folk ( jaa, på tisdagar säger jag godmorgon vid denna tiden! för börjar halv ett! fast hoppar FE idag, sååå tio över två då ;)

Igår blev det ju som sagt bio med familjen ! abooo....jag skrek hahahaa;p den var läskig, men bra! menjag vet ej ? tyckte nog fan 1an e värre? fast nja... somsagt, läskig!!

Sen hem och mysa till Harry Potter!! :)

Idag
: sitter just nu i köket&dricker kaffe, har nyss duschat och rakat mina ben , det har man ju tid med nu ;p .. tagit på mig danskläder och väntar bara på dansen liksom! .. Sen efter skolan ska jag hem, sen ikväll blir det till gymmet i think=) .. lovely!

Dansar i mina otroligt sköna baggy-jogging-brallor! ( som jag gjorde i 9an på syslöjd? som jag ALDRIG hade haft tidigare och fick mvg på haha .. fatta inget alls! men sköööna är dem!)
                                                                         men ja=) pusss på er då !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0