Torsdag.

och det snööööar som aldrig förr .. okey krydd med ååh...
Alla vet nog redan att jag hatar snö? och visste ni inte det redan så ja...

Var precis ute, och när jag gick där jag bara tänkte " uuusch fan vad jag hatar snö de e de värsta som fiiiinnnss!!"
men nu när jag är inne och tittar ut, " åååh så fint snö är, helt underbart mysigt"

haha ja, så med andra ord, hatar att vara i det, älskar att se på !
men vägrar gå ut!! dock måste jag till jobb sen ;/

sitter och äter goood stor frulle nu, mumma, massa ägg och sånt, grönt te . yummieyumm!

Sitter och myser i köket med min lilla Gizmo (pellesvanslös) hihi...
när vi eller han sitter och tiittar på alla stooora snöflingor som faller ner, och jag försöker att inte tänka på att jag måste ut i det sen..  men GUD vilka stora snöflingor!? yisses!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0