?

Varför är det alltid så att när något går fel så verkar allt annat också gå fel?
Allt är nog inte så jävligt som man tycker, men man har sådana perioder?
varför har man sånna tider? Allt går neråt, sen kan allt gå uppåt bara någon dag efter.
En sån period kommer nu and i can feel it!
Jag är sjuk, nackspärren tar över min rörelseförmåga, tandvärken dödar min mun, halsen kväver mig, förkyllningen dödar mig.... ja också vidare? utöver det känns det då som allt annat går fel, bara för man är så less på detta..
kärlek verkar inte vara min grej, inte spel heller. och jag har hört att något av det ska gå bra. .
vänner man trodde man kunde lita på sviker och gamla svikare fjäskar ..
men som sagt, neråt-perioden är startad och jag får väl vänta ut den hårda stormen och vänta på en uppförsrunda..

Livet är lite som en bergochdal-bana, men som sagt, varför?


VARNING FÖR TRÅKIGT INLÄGG.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0