Helgen som gått!

Hellu bloggen,  ni är här och snookar ibland ser jag så får väl skriva vad jag gjort!

I alla fall så i fredags var jag somsagt på salongen, skoj som alltid!
Sen åkte jag och tittade innebandy i ängelholm och sen bara myskväll i ängelholm, ytterst trevligt!:):)

Lördag så var det hem och packa matchgrejor, åka in till ängelholm igen(mycket ängelholm nu känner jag) och i alla fall fotas med "laget" ahha jaja... blev ju som det blev, satt brevid anna som precis varit i cypern, jäääävligt ointressant faktiskt! ;p
  Sen mooot strövels och spela match, vann med 6-2:D:D och då blev det självklart fest?
Jag och sarah stack och åt, bakad potatis, mums!
 Sen in mot ängelholm och til sarah och föra med lite folk :D sen banhof på det!
och måste säga: BAHNHOF- ni lyckades? första gången like... ever.. jag haft så skoj där! det var skiiittrevligt=)
sen gick vi mot Pizzabox sen delade vi en cab hem, jag,oskar och Bruce, min kära syster hämtade oss


Det är vad jag hittat på =)!! tack för denna helgen älskade vänner!
mycket ängelholm? haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0