Lördag !

Fredag igår då !
blev salongen, luuncha med ollie-long time ago. sen klippa daddy och sen Calle. och klart en jääävla massa innan dem ;p haha ..
sen gick jag till michelles salong, hon färgade håret brunt;)GRR!! snyggt.. bättre en polski ;) hha .... sen åkte vi hem till henne, pimpla vin och fixade oss.. sen mot Stinsen-tapaz-tivoli! sen hem på det ;)

idag hr jag bar städat och fixat mig, är hos jasse nu, ska hem snart, ska ha folk-middag och så =)
sen så blir det utgång med sis och katten ;) hah ... Hbg först och sen ängelholm , kommer bli en bra runda ikväll ;)... blir bahnhof ikväll med tror jag, haha lördagar brukar det bli de så .. ;p

nej , tack för igår, btw jag e TRÖTT på hbg.. vart blir det här näst mich ;)? ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0