ohyeah, fuck me, YOU'RE famous! ?

Vad är det med tjejer idag? öööh- jag tror jag dör?
Gör vissa verkligen allt för att synas och höras?

Senast jag var ute i helgen befann jag ju mig på Pascha, right? jaa..
och där umgicks vi ju med Nemo och tyvärr Jockeboi (höhö örk)..

i alla faaaall, tjejerna vi var där med, deras kompisar knullade med Nemo och Jockeboi (ganska grooose, i know)
men värst av allt, en av tjejerna knullade då med Jockeboi och han har skrivit ut det på sin blogg som "Veckans knull" hur dem gjorde det och liknande. vad tror  ni bruden har gjort? jodå, hon har gett honom lov att skriva ut namnoch liknande och även skickat en bild han kan lägga  ut på sin blogg? O-M-G, hbg'are är sååå lätta? jurk, hon e ganska uthängd på sin egna fb, men hon tycker själv att hone värsta kungen? haha ååh :/ stackars tjejer? ahah
(får man hänga ut folk såhär? i dont giva a shit, det är så äckligt så måste haahah)

JOCKEBOI'S blogg där allt står: http://www.jockibois.se/

Räcker det inte att hon skämmer ut sig och gör det på dansgolvet? neeej, vi slår till med en ful kille när vi ändå är igåång!!! haha .. ajja. fick skriva av mig, ojoj icke bra, men ack så skoj ;)



Kommentarer
Anonym

hon kommer i från munka ljungby ;p

2010-10-15 @ 10:14:03
dagens vadå?

hahha. sjukt kul :-)

håller me dej till FULLO

2010-10-17 @ 21:26:40
URL: http://meningslosasjalvklarheter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0