Söndag -pink!

Helloo!

Helgen har varit braaaa=)!

i fredags var jag på min salong, sen åkte jag hem och fixade mig, sen kom micha, så drog vi in till hbg. Förade hemma hos Jasmin.. det var jag,micha,karolina,Admir,Haris och Alen , sen drog vi oss mot tivvan, en kväll fylld med myyycket dans;p haha och någon brud som drog mig i håret :( ajje.. haha jag som skulle vara snäll, jag säger ju det? men SKA INTE vara snäll, lönar sig inte=) haha ...

 ifl, kom hem 0620 typ, omg så trött jag var haha ...
lördag var inte lätt att komma upp 1000, men jodå! städade, sen mot hallen 1300- match mot åstorp, slutade 2-2...

Sen blev det titta D2 med julia och emma, sen myskväll på det!!

Idag har jag bara städat lite här hemma sen klippt två st.. så helt chill=)

känner mig rätt rosa idag? haha =)
mina nya glittrande, rosa naglar! mums!
Rosa mjukisbyxor & rosa stor tröja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0