Tisdag.

Har för mig att jag inte skrivit idag?
tror ej de för har mest sovit.

vaknade runt 10-11 idag.. förkylningen blir värre och huvudet har dunkat och då menar jag duuunkat hela dagen.. mår verkligen skit, svettas emellanåt fryser andra sakunden, sovit mer än någonsin och ja..... fy....

så det blev ingen skola idag, hade bara dans så ville, men vill häldre bli frisk ...


drog till Oskis vid 2 tiden och såg en film sen åkte vi till hans syster efter det och hälsade på hennes en veckas (säger man så ?) dotter Vilja =) guuuud såå söööt hon är !

Sen nu är jag hos min syster, ska snart in till ängelholm och se innebandymatch... =) sen sova väl haha ..

ajja, skola imorgon ;/ känns sådär hoppas man mår bättre än idag i alla fall..

PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0