Torsdag.

Helluu, sjukisen is back..

idag har Wella varit på skolan hela dagen.
Imorse satt vi och snackade/lyssnade om produkterna inom färg och så hur vi skulle göra också vidare=) intressant..
sen på eftermiddagen kom min kära gudmor Malin och jag&lotten färgade henne
sååååå coolt;)  En varm brunröd färg uppe på huvudet och i nacken sen en efektslingasom "en krans" runt hela från öra till öra typ, bakom nacken då med orange, och då menar jag orange!! shit, men såå coolt det blev, vi e bäst lottaa;)

Sen har jag städat hela huset, jag e helt slut, nacken e lika kass som igår och förkylningen e inte på topp heller..


ikväll blir det bara tvtittande antagligen.. vilar upp mig för en lång dag på salongen imorgon=) sen efter det mys i ängelholm eller något liknande... ingen fest i alla fall, måste bli frisk först..

PUSS PÅ ER



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0