Lördag.

Hellusan.

 Jobbig morgon, vill bara soova=) ahah .. men aja, igår blev det i alla fall massa stuffs på dagen, sen på kvällen kom kitkat hit, jag,hon,jasse gjorde vid oss, sen körde vi och hämta tessan så drog vi till Oskar.K (tro det eller ej).. Dem festade lite,sen drog jag hem för mådde så jääävla dåligt... Senhämtade jag dem på natten igen, men aja.

 idag är det lite bättre i alla fall, jasse e iväg och lämnar någon;) ahha, och köper bullar till mig! vilket jag INTE behöver, gått ner 1½kg nu(alltså senaste dagarna), utan träning, ahha .. de e nice...     Sen blir det köra mot ängelholm, sen mot Röke och spela maatch, wtf? ahah vad händer här=) .. ajja, sen ferre på det ikväll? jadååå

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0