Måndag, again..

jaha, ny vecka igen då..

Lördags: blev det ju åka till josse, färga hennes hår och sen dra hem till Jasmin.. haha vi hade väl en trevligkväll ;D körde hem vid 0400 någongång? haha lagom trött;p.. vi typ drack vin och spela spel bara;D nice hehe ... jag,josse,haris,admir och jasmin =) ..

Söndag: Chill, hedda var hos jasse <3, sen blev det filmkväll och skit med jasse,kit och jennica haha lagom maxat!! ahha ... galet..

Måndag: sitter i skolan nu, har företagsekonomi, men e inte där fan ingen från min klass där;p inte direkt som jag vill sitta med mina "homies" där själv;) haha ..  Snart e de dans sen i eftermiddag modell-foton ;) kommer bli nice :D! hehe...  efter skolan ska jag leta salong! CHECK! hehe..

 Sen får vi se vad som händer!!
l
HAHAHA jag dör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0