Söndag.

underbara söndag?

 ibland älskar jag det, som idag.. iiiiinget planerat och det älskar madde hehe !

 Jag ljög för er i fredags,. förlåt. detta har varit ALLT UTOM en vit helg!! omg.. ahhaha

 I fredags efter jag skrev inlägget här så tog jag lilla Bettan och körde ner till L.A och festade söööööönder! minns inget alls, tydligen la någon något i min drink, minns inget efter 00..... skit hemskt faksikt, men tydligen hade vi skoj så ? hahaah :D ajja skitsamma...

 lördag blev det köra till skolan, omg som man mådde!! haha Modevisning för 1orna:D eheh megaskoj , så sexiga vi var? ;) ahah ... Sen blev det HIF med mina babes (Jossie och Tanja <3)  sen hämta tessan och hem och fixa sig.. In till Tres, ta massa drinkar sen mot Bahnhof, BARTÖMNING, ( synns tyvärr inte på kontot, jo kanske om jag köpta allt där inne... hrm haha ) skit i de, en bra kväll e värt vart ända jävla krona:D!!!! Tessan blev dock asnitad ahahah men skoj hade vi, hahah dör tessan, jag dör.... haha ... Blev taxi hem med henne och ted och oskar.. sen sussa!

(jag och josse igår, temat: Crazy)
 Idag  CHILLA OCH TA HAND OM MIG SJÄLV! ahah

 " kom och ta hand om mig" haha cutie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0