Tisdag.


Sorry för lite kass uppdatering kanske? . ni får klara er ;) såå många e ni inte haha !

Men igår blev det i alla fall skolan, sjukis och skadat knä.. eller "sjukis" lite ifl, men var i fl där=) och mys med micha,brieost,OLIVER(mat-oliver,då) och te ! tjejmys på hög nivå?

Men idag i alla fall, skola halv ett, helt ok varje tisdag? love it ! Blev Företagsekonomi och sen dans på det! LOVE IT , dansen är såååå kul <3 hehe =) ....

 Sen hem bara, skickat alla paket nu, duktigt haha ... Nu är jag bara hemma, ska ha "fix-kväll" raka benen och liknande;P sen fixa naglar, ögonbryn och dylikt... skönt..

imorgon e det skola tidigt;/ sen ut och fika=) ! sen match på det! YESBOX

varit lite depp senaste dagarna, but strong som man e så fixar jag ju allt=) hehe nej men jag e lycklig, inget stoppar mig<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0