Tisdag.

Shuhu bloggen..

idag blev inte så bra som ja trodde? haha .... satt på nagelhuset (elever som gör naglarna) ommg mannen deett tooog 4½timme? jag somnade sånt hela tiden ahah ... sen till salongen (skulle vara där 11, men det blev halv 2) mindre pinsamt? hrm.. så får komma dit en annan gång för chefen var inte där;/ usch haha ... Blev till skolan ifl, bara titta på dansen... (som för övrigt kommer bli MAXAT bra;) )

nu sitter jag hemma hos min syster och chillar, hon lagar mat! mumma.. sen ska vi dra oss till hbg och sola och simma:D träningsyrror? nja... en gång kanske=) haha ..... Sen så ska jag träffa en polare när jag ändå är där=) ...
sen hem och sova igen hos jassibrassi, här är det alltid livat hahaa ..

ten magruta ! yes.. elller?
Nej puss på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0