Torsdag.

Shuhululu!

Torsdag idag då, blev förlust igår ju, men det skrev jag va? ifl , idag har jag bara varit i skolan än så länge hehe..
Bara varit i salongen idag, började med att fixa mitt hår=) taack babyboy! så fint så.. jag la blonda slingor(vita;p haha ) och några lite ljusbruna som inte syns direkt så, bara mest för allt inte ska bli sååå ljust. =) mums fint! ingen utväxt:p haha ..

 Sen fixade jag emily's hår också ahha . du är ett hopplöst fall du =) ..


Ifl, nu ska jag väl snart fixa lite käk ?=).. sen så ska jag iväg till en polare och titta en film! ledig imorgon igen... vilket innebär= städ & klippa sarah sen match på det!! VINST , HÖRDE JAG? eller? =) ... klart.. så inget festande imorgon.. för det är i höllviken 2030 så..;/:P får bli lördag ;) eheh ...

Bleka ben fulllllaaa med blåmärken? check!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0