Fredagkväll.

Fredagkväll blev det "myskväll" med micha.. ellre det var tänkt så i alla fall?
nepps, inget som lockade för oss.. så vi fixade oss och täntkte dra på förfest hos Denis sen tivvan..
blev inte riktigt så heller.. det blev till Denis på fest, men där stannade vi till närmre halv 5 något. med alla våra favoritpojkar samlade ( + /-) ;P




Love !

Jag körde hemåt vid 5 tiden.. kom på att jag inte hade några nycklar och ville inte väcka min kära mor.. så körde till min syster som jobbade, sen körde jag runder ett tag.. tills mamma v ar vaken vid 7 tiden.. då kom jag in ;P ahha !! Sen skulle Borg hämta mig 0830.. så blev en halvtimmes sömn innan det var dags att gå upp och fixa sig! ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0