Måndag!

Måndag idag då!
Vaknade upp vid 0840 någon gång och tog bussen till skolan för min äckliga bil inte är klar än.
Blev dans mellan 1010-1130...
Sen ner mot knutan och moooot Lund!
Shit vilken underbart fin stad helst  i detta UNDERBARA väder
:)!!!

MEEEN, negativt med Lund: FYFAN vad mycket universitet där är?! ommmmggg.... gick i 40min till sist fick "forskaren" ta bilen och hämta mig, klantmadde=) haha a... herreguuud säger jag bara!! Men fint som sagt, och varmt... 17 grader=) skitskönt!

Sen hem mot hbg igen.. och nu är jag äntligen hemma igen .. ska äta snart sen kaaanske in till ängelholm och klippa patrik - gör nog det imorgon. såfall blir det inlines-runda ikväll:)!!



Kommentarer
Ravnvilja

Very good guestbook. Interesting!

2011-06-02 @ 15:45:40
URL: http://ravnvilja.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0