Tisdag.

& idag blir det inget "underbara vädret" nej fyfan vad det regnat hela dagen.. SÅ tråkigt!

Idag blev det skolan, fixa med projektarbetet... Sen blev det dans <3, fått in sista dansen nu ganska bra, innan vart jag heelt lost:P ... haha =) kommer bli feeett...

Efter skolan tog jag bussen till ängelholm, hämta min biiiiiiiiiiil <3, ooh good i'm SO happy.. jag hatar tåg och buss- usch !!!... Sen mot Stina&Patrik, snacka naglar och hår med stina och sen klippa patrik=)

Nu sitter jag hemma och har precis slängt in både mina låga och höga converse i tvätten i hopp om att dem ska bli vita igen! för det är dem INTE nu :P ! ahha =) ..

Sen blir det madde-night;) ooh i like it ! haha :)

Blir roligare inlägg när jag kommit till min egna dator!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0