Godkväll !

Blev ingen "madde-night" idag...
Blev hem till systern med oskar och äta mat och mysa lite :)

Nu kom vi nyss hem till honom och jag tänkte snart duscha!
Imorgon blir det upp lite tidigare för att åka till frisörgrossisten innan jobbet och sen till michelle och hämta extensions! så jag ska nog färga mitt hår lite mörkare med tror jag ;) nice!

ÅÅÅÅH får typ stoppa mig själv varje dag från att inte dra maskinen över halva huvudet.... GAHD så sääääxigt det är? sen om vissa tycker det är fult : FUCK U :) de e de sexigaste man kan göra fan! haha( jaa krydd)...
alla tjejer borde prova någon gång - de e så jävla härligt ;)

iiii alla falll.... PUSS så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0