i dare you...

Ouuuh... finns ju en del man velat göra, men vissa tillfällen är jag feg i de
- yes it's true, you can't belive it? i know it's hard... but i am a coward.  ;)

anyhooooo...

Red-head-madde? ohyes!
Hade jag vågat (mest de faktum att få bort det röda som skrämmer mig) så hade jag färgat mitt hår RÖTT..
alltså då snackar vi RÖTT rihanna style bitches...


& svart läppstift? i mean cooome aaan ? hur coolt är nu inte det?
Så sjuktligt! tänk en riktigt straam toffs värsta backslick också detta svarta läppstift och inte för mycket runt ögonen! L-O-V-E-L-Y!!!



Kommentarer
Michelalla

Men ja så fett det hade varit !! Du ska ju göra värsta förändringen på mig så tycker du kan passa på med ;D

2011-12-21 @ 05:07:36
URL: http://michellainen.blogg.se/
tanjat

JA MEN KOMMMIIIGEN DÅÅÅÅÅ!!!!! :DD:D:D:D:D klart du ska va redhead dööööör så snyggt det hade varit på dig, SÅ din färg!

2011-12-22 @ 22:19:15
Madde

haha tanja då.. jag visste din komentar skulle komma;) .... åååh haha vet ej, får bli när jag blivit fett brun!! hahaha vilket inte är nu!

2011-12-22 @ 23:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0