Sooofia henrikssooon <3 Madelene Wickmaaan = egypten (?)

Haha guuud vad jag saknar att va typ varje dag med fia?
Gick ju liksom inte en dag innan utan att vi sågs..
men så blir de väl, hon började ängelholm och jag helsingborg.
olika lag.
olika intressen.
olika pojkvänner. ( HAHAAH ofc var bara tvungen.. sån megaseriös sen kommer de )

I alla fall, så kul vi hade i egypten! haha. det skulle bli en familjesemester med mig, mamma, jojje och jasse.. jasse dissa så tog med min fiia:D så underbart kul det var! saknar de, jag drack till och med öl ?! ahha bara för det var fias dag att hämta dricka ( all inc. men den som hade förlorat spel dagen innan fick hämta dricka nästa dag:P) haha

ååååh <3 miss it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0