Fredag.

underbara helg ! :)

sitter här
, som vanligt, dricker mitt kaffe, som vanligt !
min chef ringde precis innan jag skulle åka till salongen och sa att dem skulle ha två killar som provade jobba idag, så jag behövde inte komma ... får ju ändå inte göra något.. & så sa han att jag får närvaro ändå ;) haha yey !


ajja... nu har jag nyss duschatoch smörjt inmig :)..
ska snart iväg till Anna:D:D <3 lovely !! MARIO MARIO MARIO!!! i just love it :D! hahaha

Sen ikväll blir det pizza(oups, men det får man när man gått ner 2½kilo haha) hos anna med hennes sambo David ( oj vad vuxet det lät, sambo... ajja ! :P så är de i alla fall) sen ska jag och Anna åka och se d2 sen får jag se vad jag hittar på ! :)

Puss på er, men mest, puss på min fina anna!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0