Lördag.

lördag idag, skönt=) FEST - nat.... jag e såååå festsuuuugen! buhuuuuu .. haha :) när knäet e bra, oooo som jag ska festa!! :D ( snart bara 2 månader till costa!!!!)


ajja, igår i alla fall : var hemma hela dagen efter jag hade tömt knäet på blod som sagt, sen kom min älskade Hampus Malm och fikade med mig och min älskade mamma :) vi spelade kort och så, allmänt mysigt:D haha ..

sen tog jag det lugnt all day.. på kvällen så kom Daniel,David&Anna och hämtade mig (a) för kan ju inte köra, så söööta :)! så åkte hem till Anna&david och såg "I rymden finns inga känslor" & sen spelade vi "Med andra ord"


denna filmen, shiiiit så rolig hahaha vi skrattade oss igenom den fytusan så rolig!


sen vid halv 1 tiden åkte jag och mina kryckor hem ! haha trött var jag efter att varit uppe så pass länge ..


idag : Anna hämtar mig om en halvtimme, vi ska se på Åstorp vs. idontknow ! innebandy i alla fall där david &daniel spelar ! sen ikväll blir det kanske till ängelholm på filmkväll;D ytterst trevligt nu när man inte kan göra annat uppskattar man att någon orkar med att sitta hemma med mig :D haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0