Madde+kryckor+helg = går ej ihop.

yes, nu hoppar man på kryckor... vilket betyder, inget festande, inget högklackat, kan inte köra bil(inte på några dagar i alla fall ) ...
+=
usch och nu är det helg? och jag ska jobba  hela nästa vecka på salongen? med kryckor eller?!?! omg... haha ajja... alla bara bölar på mig om jag inte drar dit, fattar inte varför man inte kan göra som man själv vill eller orkar, hatar folk som ska försöka bossa över mig.


ajja, nu ligger jag i sängen med mitt lilla knä, var på akuten med mamma i morse, vi tömde mitt knä på vätska.. tyvärr var den vätskan blod , närmare 1dl.. fyfaaan som knäet såg ut! shiiiiiit så stort! haha ... men tyvärr betyder blodet att det är lite mer allvarlig skada.. sick ont det gjorde, böl haha !

men hade en ÖVERSNYGG doktor, mums fillibabba!!! :)
så det gjorde inte lika ont då (a)

nej mys hos anna&david ikväll kanske:)! om anna vill hämta mig (a) haha ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0