Måndag.

Ny vecka ja...

i lördags blev det som sagt bara myskväll, sen blev det inte det längre... hrm! haha ..
blev mys & hockey fram till typ 12? sen möttejag upp Sarah som tvingade med mig till bahnhof:P haha ... blev ytterst trevligt =)! träffade jeppe&hans tös, oskar och massa andra innebandyfolk, och jag satt bara vid baren och drack cola:( haha :D... ajja ! trevligt som fan. åkte hem vid halv 4 tiden :)...


gammal sommarbild på mig, jasse fyllde år eller något.

i går blev det åka och fixa med balklänningen :D:D: muuuums så snygg den äääär;)!!! sen inom Hedda <3,
sen blev det bara chilldag med mr Lindberg;P ..


idag har jag varit hos min pappa och klippt honom, sen ikväll blir det åka och titta hus, men nu ... bara lugnt all day :) puss på det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0