Måndag. "Jag gillar inte film"

Ny vecka...

Blev inget skola direkt.. hade bara dans och kunde ju bara gloo på det, skoj? naa..
så sen tittade jag bara film, och jag som alltid säger "jag gillar inte film"
men jo jag har faktiskt sett 4 st idag! hahah :P galet? japps..

har sett på ;" f&f Tokyo Drift",  "Rush hour 1" + "rush hour 2"  och sen "The Social Network"
riktigt filmdag ...

mitt huvud mår sådär idag med, och jag mår inte bättre av att få sms "man måste bestämma idag om man ska göra delprovet i skolan" yey... sånt orkar jag inte alltsåå.. jävla skitutbildning jag valt alltså.. ska betala för att göra ett prov? 2500 kr ... sen praktik i två år och sedan ett "betal-prov" till ? hrm..


Ajja, snart blir det käk och sen titta Rögle?! uuusch hatar rögle ju ? ajja... får se får se.. :)

SHA!

imorogn blir det svenska, träna, åka till sjukhuset och magnetrönkta knäet och sen titta träningen på kvällen .. + klippa john !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0