Söndag.

Idag har jag inte gjort mycket .... gick upp vid 11.00 och sen åkte vi på match i klippan, och klart vann vi ;) det var på tiden, efter jag skadade mig i december har mitt lag endast lirat lika?! jobbat har dem, men gaah så störigt. men idag så satt den !=) och knäet gjorde sitt, lirade bra idag så de e gött att komma tillbaka. 1 goal med så =)


sen hem och slockna på soffan någon timme... nu e de snart solsidan ! skojsigt... sen bara massa tvmys all by myself tonight.. vad händer:P? ajja...


imorgon e det alla hjärtans dag. men de  e skola, dans.. sen gym på det.&sola.  Sen laga mat och så hemma=) får se hur de går, antagligen hämtemat! haha men mysigt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0