Söndag.

Nu är det söndag igen..
& helgen har varit underbar!


I fredags så åkte jag ju till anna på dagen, så lirade vi, möblerade om och sen spelade igen:D haha ...
Sen kom david & daniel hem och vi åt mat, sallad åt jag :) mums! Sen drog vi och såg D2 i ängelholm..

Efter de tänkte jag dra hem men anna lockade med mera Mario-lir så jag åkte med till Höganäs igen:D! hahaha ... blev lir till typ 2 på natten sen sov jag på soffan där;D!


Lördags blev det lira mario på morgonen hahah ! vilka nördar vi e!:P .. sen åkte vi hem till mig så jag fick fixa mig.. Daniel & David hade match så vi skulle titta på dem ! :) så blev av till Åstorp och se på dem ..

Efter matchen blev det titta hockey och sen äta Sushi ! :):) guuud så mysigt ! och det var min första sushi någonsin och måste säga att det var riktigt jävla gott !! :).. på kvällen blev det vara taxi (aaaarrrhh) och sen "sussa!"

idag har jag klippt berit, städat och tagit en dusch och sitter och väntar på efterrätt ! :) mums frukt och vit choklad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0