Tisdag.

vilket betyder sovmorgon till 0950.
jooo in my big ass....


en kille står och borrar i väggen i trappuppgången, hoppas han står stabilt för jag går snart ut och gör ett försök att putta ner honom!!!! åh idiot. hållt på sen 0815. så nu ligger jag i soffan och micha ligger kvar och sover?! baah.. .


(haha bild från mig i ettan, när vi skulle till Sara på halloween/utklädnadsparty, ytterst snygg flygvärdinna?! haha vad man kan hitta på michas dator)

idag är jag megapigg i alla fall, vet ej varför (kan varit för jag sov halva helgen?)

ajja, snart skola då de är :Svenska, sen ner till gymmet en timme sen äta något och sen dans efter det, lovwelyyyy<3!
 efter skolan blir det innebandy och chillkväll på det!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0