Torsdag.

och imorgon är det helg, igen? satan trodde typ det var tisdag idag.. ajja man ska inte klaga =) !

idag åkte jag till salongen, och satt, och satt , och satt.... för jag fick ej jobba? skoj ... ajja
sen efter de blev det hem till anna en runda:D! wiiiii ahahha ...
 Vi spelade Mario på Wii, och jag är beroende nu ! så underbart spel, vilka kungar vi va;D! haah ...

årets bästa spel!

men nu är jag hemma och anna är i hallen här borta och tränar.
ska nog träffa henne imorgon igen (a) käka lite pizza och så på kvällen;D myyys ! haha ...

ajja., ikvälll blir det chill och salongen imorgon igen väl. får ju inget annat får "chefen" i huset. hon vill tydligen att jag ska sitta och inte göra något där. fast jag får närvaro ändå. men YEYE!!

pusssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0