Torsdag.

Puuuuhh vilken dag!

Varit på salongen hela dagen, jag är verkligen SLUT!
9-18 på Dubbelsax är ingen lek.. hah inte suttit många min idag vill jag lova..
direkt efter salongen blev det hem, på med joggingkläder ->hallen.
Där träffade jag lilla ollie, :), vi snacka skit och sköt lite på mål medans mitt lag sprang och träna;P
( jag skulle inte träna alltså )


ajja, nu har jag nyss krängt en hel kycklingsallad, underbart! måste in i duschen nu sen sussa sängen! kommer bli skööönt;P 
 

Igår blev det: "kommisarie Späck" inga direkta kommentarer.. haha

& "Step up 3d" , oommg, där e de kommentarer, men de får ej plats så bra! underbara danser, men han här gjorde filmen:
 
muuums kom till madddeee <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0