.

åååh...
trött på hur alla ska berätta för mig hur mitt liv är? hur jag ska känna? vad som är rätt för mig?
jaaa jag veet, jag är så jävla trög i alla sammanhang, tack vänner jag har fattat, det räcker, typ?
Låt mig göra fel hela tiden då ? för jag är glad med det? räcker inte det? eller måste NI vara glada över mina beslut av mitt liv kanske? naaah, did'nt think sooo !

Jag älskar hur mitt liv är nu, men den jag träffar och så vidare. jag skiter just nu i framtiden, jag lever i nuet. "du kommer bli ledsen senare, blablabla" det fastnar inte, har ni inte förstått att  jag faktiskt intelyssnar på något utav det ?


haha klagomååål klagomåål!! ;P godnatt på er jobbiga satans ungar


Kommentarer
Lotten

jag tycker de är döö bra!

2011-01-04 @ 01:37:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0