hahaha?

Svimmade för första gången idag, kanske inte är speciellt kul egentligen? men herreguuuud vad det måste sett roligt ut!!

kom hem från donken ju, sen ringer mamma så skulle springa över till någon tant här över gatan, skulle klart ta de nsnabba vägen, man e ju inte dum? så skulle gå över en lite snödriva, och sträcker ut heeela knäet, gjorde så ont så trillade ihopa!? ahahh
 Ställde mig försiktigt mot ett träd för att stötta mig , så bara ska jag ringa mamma för gjorde så siiick ont!!! så bara svimmade jag, trillade typ aslångt från trädet med? undra hur fan de gick till, så där låg jag liksom ?! hahahah .... tänk om det kommit någon? hade dött haha ...


ajja så nu har jag vilat, ska nog in och luncha med oskar snart... han hämtar mnig om ett tag=)


ikväll blir de bara chill, skulle gymma, om jaginte skadat knäet igen?! hahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0